Translate

diumenge, 11 de maig del 2014

DITELLA NINA

Fa molts dies una molt bona companya em va demanar crear un kit d'una nina per poder-la fer amb la seva cosina petita. Molt contenta em vaig posar "manos a la obra" i aquest és el resultat.


Us agrada?

DITELLA NINA

Ah! A la pàgina "Ditellaires" podeu veure com li va quedar el "Ditella" a la Daniela que va fer una amb la seva super cosina gran!!!!
M'encanta poder ensenyar-vos els "Ditelles" fetes amb les vostres pròpies mans sempre queden molt originals!

11 comentaris:

  1. Hola!!! Que blog mas bonito tienes aunque tengo que darle a traducir... Gracias a que te has apuntado a mi sorteo te He conocido :) y me gusta tu blog. Felicidades. Besicos

    ResponElimina
  2. Te devuelvo la visita y también me quedo para seguirte! un placer conoceros a ti y a tu blog saludos

    ResponElimina
  3. Bienvenidas Paqui y Marola!

    Que ilusión me hace que os quedeis por aquí! :)

    ResponElimina
  4. Hola, muchas gracias por pasar por mi blog. Me ha parecido una monada estos titeres que haces, son muy originales. Yo también me quedo por aquí para seguirte.

    ResponElimina
  5. Hola, muchas gracias por pasar por mi blog. Me han encantado estos titeres que haces son muy originales. Me quedo por aquí para seguirte.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies per haver compartit aquestes creacions amb nosaltres.
    Ara, a acabar les ultimes tasques i a gaudir d'unes merescudes vacances.
    Bon estiu!!!
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies per les teves paraules i per fer-te seguidora de Petit món.
    Gràcies al teu comentari he descobert el teu raconet i m'ha agradat molt. El ditella que més m'agrada és la marieta i ara per vacances m'animaré a fer-ne alguns pels meus petits de l'escola.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
  8. Felicitats pel teu blog! És únic, interessant i preciós.

    ResponElimina